Sunday, August 16, 2009

H1N1 : Mungkinkah ia satu konspirasi?

Tentu anda pernah dengar cerita tentang paku paku yang sengaja ditabur di jalan jalan raya.

Tentu juga anda pernah mendengar tentang minyak yang sengaja dituang di selekoh selokah.

Tentu juga anda pernah dengar tentang tali brek dengan sengaja diputuskan.

Jika anda pernah mendengar ini semua dan anda percaya dengan apa yang anda dengar ini, tentu terdapat kebenarannya. Pada pendapat anda apakah tujuan utama perkara di atas dilakukan? Saya yakin saudara semua dapat menjawabnya. Benar ia dilakukan kerana wang, kerana ingin mengaut keuntungan. Keuntungan ini diraih melalui kesengsaraan orang lain. Inilah kesan besar daripada kejayaan konspirator konspirator dunia. Mereka berjaya menanam keimanan manusia terhadap wang,harta dan kekayaan. Manusia amat beriman kepada keuntungan. Manusia tidak lagi dapat menilai perbuatan yang baik atau buruk kerana iman manusia kepada kehidpuan materialistik. Apa jua tindakan asal ia memberi keuntungan manusia akan melakukannya. Begitu berjaya para konspirator ini.

Berbalik kepada persoalan dalam tajuk kali ini. Tentu anda sudah dapat menjawabnya. Ya kemungkinan besar ia satu konspirasi besar dunia. Bayangkan keuntungan yang diraih apabila Wabak ini menyerang dunia. Syarikat syarikat pengeluar bahan bahan farmasi sedang mengira ngira unjuran keuntungan mereka tahun ini. Sedangkan manusia manusia yang daif, yang sedang lena diulit mimpi ngeri sedang berada dalam ketakutan. Mereka amat percaya bahawa ia disebarkan secara semulajadi dan berasal daripada babi. Mungkin benar ia berasal dari babi. Namun adakah penyebaran itu secara kebetulan atau sememangnya diatur. Pertama bagi meraut keuntungan kedua para konspirator sengaja cuba mengurangkan ppopulasi penduduk dunia.

Ramadhan akan menjelama, Makkah madinah menjadi tumpuan umat Islam. Tidak berapa lama lagi, musim haji pula menyusul. Bayangkan kesan yang akan terjadi jika mereka yang hadir semasa bulan Ramadhan dan Zulhijjah ini nanti menjadi mangsa virus babi ini. Adakah itu menjadi salah satu dari agenda konspirator ini? Bangun dan fikirkanlah..

1 comment:

  1. cerita tentang virus ciptaan ni ada kat www.duniacacamarba.blogspot.com. cari kat arkib.

    ReplyDelete